Het komt nu wel heel dichtbij!

29 augustus 2016

En dan zijn de scholen weer begonnen. Voor ons betekent dat, werken in het normale ritme! Na respectievelijk 3 en 6 weken gewerkt te hebben op de vakantiebso is dit toch ook wel weer fijn om op je eigen groepje te staan. Kinderen vertellen enthousiast hun vakantieverhalen en dan komt de realisatie dat onze vakantie toch wel erg dichtbij komt. Hebben jullie gisteren ook Boer zoekt vrouw gekeken? En vooral dat mooie land en die lange rustige weg. Ja dat geeft ons vertrouwen. Vooral als we zo mogen rijden op de eerste dagen, dan gaat de rest ook helemaal goed komen.

En eigenlijk, eigenlijk hebben we er gewoon onwijs veel zin in. Zin in de uitdaging, zin in het avontuur, zin in 3 weken foto's maken van het prachtige land, zin in genieten! Nog een kleine 2 weken aan de bak en dan 4 weken vrij! Het is nu wachten op de reisbescheiden, vliegtickets en de camper et cetera, maar die ontvangen we een week van tevoren.

We zouden Yvonne en Tamara niet zijn als we niet druk aan het brainstormen waren over een superleuk fotoproject! Na klompen, kabouters, sterretjes wilden we nu iets heel anders. Een tipje van de sluier… weer of geen weer...wij bekijken het op een zonnige manier vanuit een ander perspectief.

Het weer in Canada is op dit moment hetzelfde als bij ons, al zijn de voorspellingen nog niet heel super! Gelukkig ligt ons thermo-ondergoed klaar om in de koffer te stoppen, wij gaan het niet koud krijgen 's nachts ;)

Wat ontbreekt er bij jullie nooit in de koffer als jullie op vakantie gaan?

1. Age Wildschut:
    29 augustus 2016
    Nog even volhouden en dan kunnen jullie genieten van jullie welverdiende rondreis door canada. Wat jullie zeker niet mogen vergeten mee te nemen in de koffer, is jullie spiegelreflex camera.....

Anders kunnen jullie niet fotograferen, en tamara kan vervolgens geen kiekjes maken van haar bankjes.........

P.s tamara moet niet vergeten haar jas in canada te laten liggen.....

Ik zou zeggen aftellen maar, des te sneller jij je lieve vriendje weer ziet.

Groet,

van je lieve vriendje............

2. Tineke Van Dijk:
    30 augustus 2016
    Hoi Tamara en Yvonn
    Wat leuk dat jullie ons mee laten genieten van een mooie reis ! Zo......komen wij ook nog eens ergens verder dan onze camping in Zeewolde.
    Al is het daar ook erg mooi. Als....je ooit eens tijd hebt een "fotografeertip" , de "stille kern" in Zeewolde .Prachtig natuurgebied.
    Wij wensen juliie heel goede,mooie reis ! Tineke en Evert
  3. Corina Begeman:
    30 augustus 2016
    Jaaaa de laatste loodjes.........enne....die lange stille wegen zijn daar normaal, don't worry dat gaat goed komen!!!
  4. Tamara en Yvonne:
    9 september 2016
    Wat een lieve reacties allemaal! Nu echt de laatste loodjes, nog een paar uurtjes werken!

@ Tineke, ik ga hem zeker onthouden!