Wij gaan op berenjacht!

14 augustus 2016 - Dronten, Nederland

4 jaar geleden was ik, Tamara, bezig met het plannen van mijn eerste grote reis naar Australië! Wat een stap, doodeng, maar uiteindelijk een van de mooiste momenten van mijn leven! Toen wist ik het zeker, ik wilde meer van de wereld zien.

Het jaar erna, zaten we samen in Schoonloo op de camping! Het gesprek kwam op reizen, wat zou  het gaaf zijn om, hoe tof zou het zijn.. toch even stiekem kijken op de tablet hoe duur het zou zijn om naar Canada te gaan. Ach nee… toch maar niet.

Nog een jaar later… wederom het zelfde liedje! Ja het leek ons toch wel echt heel gaaf om deze reis te gaan maken. Zullen we toch maar gaan plannen? Mei 2016, was het eerste plan. Maar helaas ging dat niet lukken ivm andere activiteiten. Uiteindelijk hebben we travelcounselor Laura Smit in de arm genomen om ons te laten inspireren en te informeren. De voors en tegens tegen elkaar afgewogen en niet lang daarna, waren de tickets en camper geboekt en was het definitief!

Stress! Ja want nu gaan we echt, wat moeten we allemaal regelen, wat moeten we allemaal meenemen, waar gaan we allemaal heen, hellup we moeten in een camper rijden…. Wat ga je doen als je een beer ziet… Ja praat het ons maar allemaal aan! Gelukkig kwamen ook de leuke en geweldige reacties! Gaaf, super, jaloers…dat staat ook nog op mijn to-do list….

Nu dus 4 jaar later gaat het dan ook daadwerkelijk gebeuren… Over minder dan 5 weken zitten we gewoon in Canada. Verzekeringen zijn geregeld, visum is aangevraagd en we zijn druk bezig met een paklijst!

Natuurlijk gaan we jullie op de hoogte houden van onze avonturen! Daarom deze reisblog. Wil je ons volgen, geef dan je emailadres door en dan krijg je een berichtje als er een nieuw avontuur is beleefd!

liefs Yvonne en Tamara

4. Marrit Brouwer:
    Hele fijne vakantie!
  5. Wendy Hoogers:
    15 augustus 2016
    Een hele fijne reis toegewenst.
    Dat jullie maar heel veel mooie dingen mogen gaan zien, doen en fotograferen....
    Leuk dat ik op deze manier het mee kan beleven.
  6. Rianne:
    15 augustus 2016
    Wauw mooi vooruitzicht. Canada is zo mooi!
  7. Corina:
    15 augustus 2016
    Heel veel plezier en vooral genieten van dit geweldige land!!! Groetjes aan Arnold en Colleen en kids
  8. Johan en Alice te Raa:
    Veel plezier
  9. Laura smit:
    15 augustus 2016
    Dat gaat vast een geweldige reis worden!
  10. Chandrah:
    15 augustus 2016
    Super leuk dat jullie dit doen. Ik lees en beleef graag mee!
  11. Monique:
    15 augustus 2016
    Whaaa....eindelijk!! Bijna is het zover..heel veel plezier
  12. Marjolein:
    15 augustus 2016
    Heel veel plezier in Canada! We gaan je volgen, scheelt jou weer vertellen als we gaan daten
  13. Jeannet:
    15 augustus 2016
    Dat wordt vast een super reis! Heel veel plezier samen.
  14. Age Wildschut:
    15 augustus 2016
    Het heeft eeeeeeevvvvvvvveeeeeeeennnnnnnn geduurd, maar eindelijk gaan jullie naar het land wat op jullie verlanglijsje stond. Ik wens jullie heel veel plezier en geniet ervan...... succes met de laatste voorbereidingen!

Groet,

Age
  15. Yardena:
    15 augustus 2016
    Meiden wat gaaf...super leuk lekker samen opreis. Canada lijkt mij fantastisch...ben heel benieuwd of jullie die ene beer gaan zien...of meerdere. Op de parkeerplaats of camlingplaats dus niet je vuiliszakje buiten zetten hahahah.
  16. Agnes Vossebelt:
    16 augustus 2016
    Super zeg, heel veel plezier!
  17. Cobytijssen:
    16 augustus 2016
    Veel plezier met alle voorbereidingen en geniet van de trip.
    Enne....met de camper rijden lukt vast wel!
  18. Bart:
    16 augustus 2016
    Super veel plezier, mochten jullie toch niet durven. Dan hou ik me natuurlijk beschikbaar uiteraard op jullie kosten hahaha
  19. Jeanette:
    16 augustus 2016
    Ik wens jullie een hele mooie, fantastische reis in Canada! Heel veel plezier!
  20. Amel:
    16 augustus 2016
    Spannend. Suc6 met de laatste lootjes.
  21. Sandra:
    13 september 2016
    Hé Tamara en Yvonne,

Het gaat bijna gebeuren! Over een paar dagen zitten jullie in Canada! Super. Ik heb dat zelf ook mogen beleven. Een super ervaring. Ik wens jullie heel veel plezier en weet zeker dat jullie een prachtige vakantie zullen beleven.

Hartelijke groet,
    Sandra en André